Knight Online(Kibris)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Knight Online(Kibris)

Günlük bilgiler haberler gelişmeler.

AnasayfaAnasayfa  AramaArama  Latest imagesLatest images  Kayıt OlKayıt Ol  Giriş yap  

İngilizce Çeviriler..

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Boss
Moderatör
Moderatör
Boss

Mesaj Sayısı : 19
Kayıt tarihi : 19/12/07
Yaş : 33
Nerden : KKTC / Girne

İngilizce Çeviriler.. Empty
MesajKonu: İngilizce Çeviriler..   İngilizce Çeviriler.. EmptyPaz Ara. 23, 2007 2:03 pm

Alıntı :
Hail .......!
Thank you for your inquiry. To change your secret question and answer, please verify the last 4 digits of the credit card used to purchase premium as well as the paypal e-mail address Or ClickANDBuy ID used with the date of your last transaction. Please also let us know what you would like your secret question and answer to be changed to. Thank you.

selamlar...

Araştırman için teşekkür ederiz. Gizli sorunuzu ve cevabını değiştirmek için,
lütfen premium da kullanılan paypal e-mail adresi yada ClickAnduBuy'da kullandığınız ID'yi olduğu gibi tarihiyle beraber yapın. Lütfen yanısıra gizli sorunuzun ve cevabınızı ne isteğinizi belirtin. Teşekkür ederiz.

Alıntı :
Hail m......!
Kindly give us the ClicknBuy customer number used. Please also let us know what you would like your secret question and answer to be changed to. Thank you.
-Knight Online Customer Service

selamlar...
lütfen bize ClicknBuy'da kullanılan müşteri numarısını veriniz.lütfen yanısıra gizli sorunuzun ve cevabınızı ne isteğinizi belirtin. Teşekkür ederiz.
-Knight Online Müşteri Servisi

Alıntı :
Hail m.......! Kindly give us the ClicknBuy 9 digits number used. Please also let us know what you would like your secret question and answer to be changed to. Thank you. -Knight Online Customer Service

selamlar...
lütfen bize ClicknBuy'da kullanılan 9 rakamı veriniz.
lütfen yanısıra gizli sorunuzun ve cevabınızı ne isteğinizi belirtin. Teşekkür ederiz

Alıntı :
Hail m...........!
Please refrain from using inappropriate language as this is a violation of our Customer Service Policies. You can view our policies at www.knightonlineworld.com. Under the "Support" tab, click on "Policies". Thank you for playing Knight Online.
-Knight Online Customer Support Team

selamlar...
lütfen kullandığınız münasebetsiz dil'den kaçının bunun gibi bir sorun Müşteri Hizmetleri Polislerinin.
Polis örgütümüz www.knightonlineworld.com " Support " tab'ının altındaki " Policies " e tıklayın.
Knight Online oyununu oynadığınız için Teşekkür ederiz.
-KnightOnline Müşteri Hizmetleri Dayanışma Grubu.

Alıntı :
Hail b...!
In order for us to change your Secret Question and Answer we need some information from you. First, we need to verify that you are the rightful owner of this account. To do this, we need you to please provide some information. We need (the last 4 digits of the credit card/the PayPal e-mail address/the click and buy 9 digit customer ID) that was used in making your last purchase. If you can also tell us what you bought and when you bought it, that would be greatly appreciated as well. Second, after this information has been verified, we need to know what we are changing. Please provide us with a new secret question and answer that only you will know. Once this information is received, we can process the change as requested. Thank you for playing Knight Online! -Knight Online Customer Support Team..

selamlar...

Bizim için sırayla gizli sorunuzu we cewabını değiştirmek için sizden biraz bilgi almamız lazım.
İlk olarak, bu hesabın sahibinin siz olduğunuzun doğrulunu kanıtlamaya ihtiyacımız war. Bunu yapmak için, biraz bilgi wermeniz gerek.
Son satın aldığınız'da kullanılan (Kredi kartının son 4 rakamını/Paypal e-mail adres/ ClickandBuy'daki 9 rakam müşteri ID'si) gerekli.
Ayrıca bize ne satın aldığını we ne zaman satın aldığını söyleyebilseydin,olduğu gibi değerlendirilcekti.

İkinci olarak, bu bilgi sonrası doğrulandı, ne değiştiriyoruz bilmemiz gerek.
Lütfen sadece sizin bileceğiniz yeni bir gizli soru we cevabını bize weriniz.
Bu bilgi bir kez alınmıştı, değiştirmeyi istendiği gibi belli bir işleme tabi tutabiliriz.
Knight Online'ı oynadığınız için teşekkür ederiz.
-Knight Online Müşteri Hizmletleri Grubu..

Alıntı :
I have forwarded this request to the appropriate Knight Online Team Member for resolution. While we work as hard, we can we cannot always answer more complex issues as quickly. Please understand that there may be a brief delay while we attempt to resolve your issue. I apologize for any inconvenience that this may cause. Thank you.

Bu isteği tahsis etmeyi Knight Online Takım Üyesi kararı için gönderdim.
Biz sıkı çalışırken, her zaman çabuk bir şekilde karmaşık sorunlarınıza cevap werebiliriz yada weremeyebiliriz. Lütfen bunu anlayın biz sorununuzu çözmeyi denerken gerekli bilgiyi wermek gecikebilir.
Herhangi bir rahatsızlığa sebep olduysam özür dilerim. Teşekkür ederim.
-Knight Online Müşteri Hizmetleri Grubu

Alıntı :
This issue can occur for several different reasons. One could be that the server can be undergoing maintenance. If that is the case please view the website for any information. Another thing you can do is clear out your temporary internet files and make sure you are clear of any viruses. The last is that that character is blocked from accessing the server. If that is the case please contact support for more information pertaining that block.

Bu sorun bir kaç farklı sebep için bulunabilir.
1'i, server bakıma uğruyor olabilirdi.
Bu bir vaka, lütfen herhangi bir bilgi için websitesini ziyaret edin.
Başka bir şey, geçici internet dosyalarını silebilir we herhangi bir virüs'ün temizlendiğinden emin olabilirsin.
Son olarak, bu karakter server'a erişimden bloklandı. ( server'a ulaşamaz. )
lütfen bu blokla ilgili olarak daha fazla bilgi için hizmet servisiyle temas kurun.

Alıntı :
I regret to inform you that we are not performing any character restorations at this time. We are deeply sorry for any inconvenience this may cause.

Bu bilgiyi werdiğim için üzgünüm, bu zamanda herhangi bir karakter için restarasyon yapmıyoruz.
Herhangi bir rahatsızlığa sebep olduysak gerçekten özür dileriz..

Alıntı :
hi, i forgot my secret question's answer and i want to change my secret question's answer..i benefit from BRONZE PREMIUM service..Can You change my secret question's answer then you'll send me new answer.

Paypal's properties;
my credit card last 4 digits : xxxx (kredi kartının son 4 hanesi )
my paypal id : xxxxxxx ( paypal mailiniz)
My Clickandbuy id: xxxxxxxxxx (9 haneli müşteri numaranız)

New secret Question : xxxx (yeni gizli soru)
My answer:xxxx (yeni cevap)

Gizli Sorusunu Değiştirmek isteyen arkadaşlara Örnek Mail

Alıntı :
I m sorry that I will be unable to resolve this issue personally and must escalate this to another department. Please be assured that your issue will be resolved as soon as possible. Should you have any other concerns, please submit another ticket. Thank you for your patience while we work to resolve this for you.
-Knight Online Support Team

Bu sorun ile ilgilenme yetkim olmadığı için yardımcı olamıyorum fakat sorununu ilgili yerlere göndermeliyim.Seni temin ederim ki sorunun çözülecek.Başka bir sorunun varsa,lütfen başka bir ticket yollayın...
Knight online destek grubu.

Alıntı :
Rest assured, you are not forgotten. We are working to resolve this as soon as humanly possible and are taking the necessary steps to do so. I apologize for the inconvenience that this may cause and thank you for bearing with us while we attempt to resolve the issue. Thank you for being a loyal customer and for playing Knight Online!

Dostum sakin ol, Seni unutmadık. Şu an çözüm için calısıyoruz, kabul edersinizki bu işlemi çözmemiz için bazı basamakları gecmemiz gerekir. Olanlar için kusura bakmayın bizi sorunu çözmemiz için uyarıdığınız teşşekkür ederiz. Sadık bir Knight Online oyuncusu ve müşterisi olduğunuz için teşekkür ederiz...
Knight Online müşteri servisi.

Alıntı :
Hail *****!

This issue has been resolved. Please verify this in game and if you require any further assistance, please do not hesitate to re-submit another ticket. Thank you for playing Knight Online.

Regards,

The Knight Online Customer Support Team

Sorunun çözülmüştür.Başka bir sorunun olursa bunu oyun içi ve siteden bize bildirirken çekinmeyiniz.
KO oynadığın için tşkler.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
https://kibris.yetkin-forum.com

İngilizce Çeviriler..
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Knight Online(Kibris) :: Genel :: Knight Online Genel-
Buraya geçin: